Monday 11 April 2011

Kenangan bersama kawan-kawan.

Aku ingat lagi masa ni kenangan masa berkerja di kedai makan great apple.masa ni aku baru umur 18tahun.remy,irfan,dandiar dan aku.pergi kerja pukul 3petang balik pun pukul 3pagi.sungguh penat tapi semua tu tak kisah lah yang penting seronok bilak kerja dengan kawan2.ngurat awek sama2 pergi jalan2 sama2.nasib baik tak pergi toilet sama2.hahaha.bila masa dah nk balik jerk lepak2 jap main gitar atau pergi cc.lagu paling aku tak boleh lupa bila di orang nyanyi lagu tercipta untuk ku sambil main gitar.sifu nye remy lah pasal main gitar dia no 1.sampai sekarang bila aku tidur je aku mp3.kadang2 ur terdengar lagu tercipta untuk ku. teringat aku kat kau orang.sekarang dah jarang jumpa dengan dia orang sebab amik hal masing2.. irfan dah balik aceh sebab dia asal sana,remy pulak kerja kat k.l dan dandiar pulak sibuk. harap2 suatu hari nanti kita akan jumpa lagi...tapi dandiar tak ada dalam gambar ni....sorry..

No comments:

Post a Comment